Anaconda PC-52 LR

12500 Ft

Th9 – Lopásgátló riasztó

Amit rólunk tudni lehet

A Team Eurofishing csapata ezt a nemzetközi webáruházat azért hozta létre a  pontyhorgászok részére, hogy prémium kategóriájú termékeket tudjanak vásárolni elérhető áron.

Egy jól áttekinthető oldalt találjanak és az általunk forgalmazott termékekről ,saját tapasztalatainkat megosztva, egy reális képet nyújtsunk a vásárlók részére.

Megpróbálunk minden terméket letesztelni és őszintén írni a blogunkban arról, hogy horgászataink során mit tapasztalunk és mit javaslunk a termékek használatával kapcsolatosan.

Igyekszünk minél  több információt, fotókat és filmeket közzétenni, hogy megkönnyítsük a vásárlóink döntését.

E mellett természetesen bármikor szívesen állunk telefonon vagy személyesen is vásárlóink rendelkezésére, hogy megosszuk tapasztalatainkat a termékeinkről.

Ha elnyertük a bizalmukat, akkor köszönjük, hogy minket választottak!

Üdvözlettel:

Huszai László István

a Team Eurofishing  tulajdonosa

Huszai László István vagyok, halászati szakközépiskolát végeztem Tatán. Mindig is vonzott a víz, a horgászat és vízi élővilág. Ezért is választottam ezt az iskolát. Tanulmányaim után a Balatoni Halgazdasághoz kerültem, mint halászmester segéd és ott lettem teljes szerelmese a természetes vizek élővilágának és a természetes vizekben élő halaknak. Igazából abban az időben napi 24 órát csak a halakkal és a vízzel és az élővilágával foglalkoztam. Minden időmet a vízen töltöttem, a munkahelyemen mint halászati szakember, a szabadidőmben pedig a nagy Balatonon horgászattal.Pályakezdésem elején, tógazdasági szakemberként megismertem a Balaton utánpótlásáért felelőstavak munkáját, ahol az édesvízi halak tenyésztésével, nevelésével foglalkoztunk, amiket 2-3 év után kihelyeztünk, telepítettünk a nagy Balatonba.Közben egyre jobban kezdett érdekelni a ragadozó halak világa és szerencsére a Balatoni Halgazdaságon belül megtanulhattam a süllő és a pisztráng tenyésztés csínját-bínját. Tanulmányaim és a munkám mellett rendszeresen sportoltam és a 90-es évek elején első osztályú sportoló lettem ésa 90-es évek közepétől 15 éven keresztül magyar válogatott sportolóként éltem az életemet. De avizek és a halak szerelme ez idő alatt is elkísért. Igaz, már nem halászati szakemberként, hanem csak hobbi horgászként. De a horgászaton belül is inkább a természetes vizek élővilága és a természetes halak horgászata vonzott. A 90-es évek végén kezdtem el az élő Tisza horgászatát, ami teljesen magával ragadott. A környezete, az élővilága, a partszakaszok, a csónakból való horgászat,a téli-nyári horgász lehetőségek és éveken keresztül a kudarc, kudarc hátán, a halfogás nélküli napok, mire rájöttem, hogy ezen az élő vízen hogyan kell horgászni és hogyan kell az évszaknak megfelelően kitalálni, hogy hogyan is kell egyáltalán halat fogni.A 2000-es év közepétől újra visszakerültem a Balatonra és igazából akkortól számolom a bojlizás és a nagy pontyok horgászatának kezdetét.2010-ben fogalmazódott meg bennem, hogy a Balaton adottságaihoz mérten alkalmas egy igazi,természetes vizet szerető pontyhorgász verseny megrendezésére. Így született meg 2011-ben a Nemzetközi Balatoni Bojlis Horgászverseny, melyet nagy sikerrel rendeztem meg a Balatonon. 6-8 év balatoni horgászat után mondhatom egy kicsit nagyképűen, hogy kiaknáztam a balatoni horgászati lehetőségeket és újra a Tisza, Tisza-tó irányába vettem a sátorfámat. Úgy hogy most egy teljesen új ötlettel, ambícióval szeretném kiaknázni a Tisza és Tisza-tó horgászati lehetőségeit.Igazából a Team Eurofishing azért született meg az agyamban, mert szeretném mint egy csapatbemutatni, más olyan természetes vizek horgászatát kedvelő embereknek, hogy Magyarországtermészetes vizei milyen csodákat rejtenek.Rengeteg terv forog a fejemben. A közeljövőben szeretnék egy nemzetközi pontyfogó versenytrendezni elsőként, a Tisza, Tisza-tavon, amihez nagyon sok segítséget kapok és a teljes versenyfogalma már ki is alakult és 2016 május végén ezt a versenyt már meg is tudjuk rendezni a TeamEurofishing csapatával. Tervek, ambíciók, rengeteg horgászati lehetőség forog még az agyamban ésaz igazi nagy szerelmem,hogy majd egyszer a Duna pontyhorgászatát is ki tudjam aknázni. De mostegyelőre maradjunk még a jelenben, mert úgy érzem, hogy Tisza, Tisza-tó is tartogat még aszámomra csodás élményeket.

Üdvözlettel

Huszai László István

Team Eurofishing

A horgászokkal szeretnénk megismertetni a “Catch and release” (fogd ki és engedd vissza)szemléletet a természetes vízi horgászok között is. Sokakban felmerülhet a kérdés, hogy a TeamEurofishing csapata miért is beszél a Catch & Release fogalmáról? Mert eme filozófia szerintiviselkedésnek pont az a célja, hogy a természetes vizekben élő hal állományt óvjuk, megőrizzük ajövő horgászai számára. Vagyis, tulajdonképpen pont az ellenkező elvet valljuk, mint amit a priváttavak tulajdonosai, vagyon- és hal megőrzés céljából vallanak a saját tavaikon. Nem másodlagosszempontból kiemeljük a természetes vizeken fogott halakkal való általános bánásmódot.Összefoglaló, hozzáállásbeli gyűjtő fogalom, amelyet remélem egyre több természetes vízi horgászérez követendőnek és magáénak. Ehhez szeretnénk tanácsokat nyújtani az oldalunkat látogatóhorgászoknak, tapasztalatunkkal, hogy ezeket a természetes vizeket hal kíméleti szempontból, azáltalunk forgalmazott prémium kategóriás termékekkel hogyan lehet meghorgászni és azért, mert atermészetes vízen horgászik valaki, ne az legyen a célja, hogy minden halat hazavisz és kirabolja avizeinket. Ehhez a szemlélethez megfelelő prémium kategóriás horgász felszerelésekkel szeretnénkmegismertetni a horgászokat és főként megismertessük Magyarország természetes vizeit, élő világát,halait. Oldalunkon nem csak horgász felszereléseket fognak találni a horgászok, hanem ezekhasználatát és horgászati módszereit is szeretnénk bemutatni. Valamint praktikákat, etetésimódszereket, etető anyagokat, horog csalikat is bemutatunk, de legfőképp horgászati helyeketMagyarországon, Magyarország élővizeiben. Nem utolsó sorban ezen termékek, saját magunk általtesztelt véleményét is megosszuk, hogy mi miért tartjuk ezeket a termékeket jónak, praktikusnakhorgászataink során.Továbbá szeretnénk egy fórumot biztosítani az oldalunk látogatói számára, melyben elmondhatják őkis a véleményüket, tapasztalatukat és tanácsot kérhetnek a Team Eurofishing profi versenyhorgászaitól.

Több cég természetes vízi teszthorgászaként és a Nemzetközi Balatoni Bojlis Horgászverseny kitalálójaként és fő rendezőjeként ismer a pontyhorgászok zöme. Komolyabb verseny eredményeket  még nem tudok a horgász sportban felmutatni, annak ellenére, hogy évente 3-4 természetes vízi horgász versenyen indulunk, mint Team Eurofishing. De a jövőben új reményekkel, önbizalommal, motivációval vágunk neki a kihívásoknak.